ﻋﺎﺷﻖ ﺗﻨﻬﺎ
ﻋﺎﺷﻖ ﺗﻨﻬﺎ
ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ
تقدیم به عشقم که هرگز منو درک نکرد ولی من هنوز اونو پا دشاه قلب خودم میدونم یه پادشاه بی رحم بی احسا ( <-PostCategory-> )
سلام ای بهترینم هنوز عاشق ترینم اگر از آشیونه دور دورم غم عشقت تو قلبم مونده بازم از اون خوابی که اسمش زندگی بود همون عشقو همون غم مونده بامن نگیری عشقو از من که میمیرم به قربت دلم با درد این عشق یه عمره کرده عادت توهیرون من یه سرگردون فلک کارش همینه منو رسوای عالم کرد خودش رسوا ترین ندیدی گریه هامو نخوندی قصه هامو به اونجایی رسیدم که گم کردم خدامو چه بنویسم از این دنیا به دنیا دل نبندید فقط یک آه ویک دم به فردا دل نبندید شبای قربت اینجا سرد سرده فقط شب درد بی تابیم قشنگه عزیزم زندگی معنای درده فقط این عشقو بی تابیم قشنگه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:,ساعت 23:19 توسط ﻧﺒﯽ ﺍﻟﻪ ﺍﺳﺪﯼ |

مطالب پيشين
, ساعت 23:19" > تقدیم به عشقم که هرگز منو درک نکرد ولی من هنوز اونو پا دشاه قلب خودم میدونم یه پادشاه بی رحم بی احسا